Rätt

Haha, jag måste bara uppdatera er om fördjupningsarbetet - igen.
Jag upptäckte nyss att jag hade fått svar från läraren angående
fördjupningsarbetet. Vet ni vad? Jag hade inte alls missuppfattat
uppgiften! Haha, tror aldrig jag varit så glad över ett mejl från någon
lärare.  :) 



Detta betyder att när jag kommer hem är det bara att sätta igång
och skriva precis som jag har tänkt, eftersom det visst var rätt.
Känns härligt att höra, då var jag inte "bakom flötet" när det gäller
uppgiften. Det var bara min hjärna som var trött och förvirrad igårkväll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise- TÄVLING

Skönt att du förstått de rätt :)

ja ska skicka in lite arbeten till min lärare i em, tänkte sätta mej o tokplugga idag, o försöka bli klar med kursen, då kan ja få en veckas ledigt:P hehe

2011-03-23 @ 08:13:40
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: alma

är de du å sanne ??

2011-03-23 @ 09:06:51
URL: http://almaniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0