Promenad

Förmiddagen spenderade jag tillsammans med skolböcker. Jag skrev färdigt
den individuella skrivningen som ska lämnas in på torsdag. Skönt att
vara klar med den! :) Sedan satt jag och skrev någon timme på min del
till fördjupningsarbetet. Snart är även det klart, men sista biten gör jag
imorgon med referenslista och liknande. Jag är hyffsat nöjd med delen men
jag är osäker vad läraren ska tycka, haha. Hoppas på det bästa.



När jag var klar med pluggandet vid 13.30-tiden gick jag och älsklingen
ut på en promenad. Det var riktigt fint väder, soligt och ingen blåst.
Sedan avslutades promenaden på Coop där vi stannade och köpte glass
till ikväll. Vi ska testa den nya Cornetto Enigma med chokladglass och
kolasås.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0