Packning

Det har inte varit en lugn stund än så länge denna dag. Jag har tvättat
litegrann, ville inte lämna smutstvätten under tiden som vi blir borta.
Sedan har jag haft fullt upp med packningen också, har lyckats packa
en sportbag, en ryggsäck och en datorväska. Slår vad om att jag inte
ens använder hälften under de dagar som vi är borta.  ;p

Nu hade jag tänkt titta runt på diverse olika hemsidor och fördriva lite tid.
Älsklingen har åkt iväg en sväng, så jag ska sysselsätta mig med något
under tiden. Om inte annat kan jag alltid diska, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: mikaela

Tack tack! :)



Jag ska bara vara hemma idag, är sjuk.. jättetråkigt. "/ Vad har du för planer för dagen?

2011-03-30 @ 14:51:25
URL: http://resilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0