Onsdag

Igår var jag rätt flitig på eftermiddagen, jag fick gjort både det ena
och det andra. Renskrev gårdagens föreläsning och därefter fortsatte
jag med annat skolarbete - svarade på några frågor till seminariumet
som är på måndag. Så nu är jag fri resten av veckan från skolarbeten
eftersom vi inte förrän nästa vecka ska planera vårt fördjupningsarbete.
Skönt med en lugn start på detta moment.  :) Men det var inte bara
skolarbete som gällde igår, utan även besök. Jag och älsklingen åkte
till hans bror för att hälsa på en stund, dels för att älsklingen skulle
få råd angående en sak och dels för att hans syster kom hit till
Umeå igår.  :) Så det blev två flugor i en smäll, kanoners.



Vad har denna dag att erbjuda? Förutom en föreläsning mellan 09.15 - 12.00
om demokrati och Sveriges statsskick vet jag faktiskt inte. Ingenting
är planerat vilket känns ganska skönt. Det är då jag oftast känner
lugnet, inget stressande - bara göra det som faller mig in.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0