Onsdag

Igårkväll somnade jag redan vid 22-tiden, det var någon som var trött.. ;p
Har sovit som en prinsessa hela natten men dessvärre känns det inte så.
Jag känner mig trött och seg även fast jag har sovit många, många timmar.

Idag blir det en blixtvisit på universitetet, första gången men också den
sista gången denna vecka. Ett litet seminarium väntar och sedan ska
jag skriva ut dokument till nästa moment. Därefter får vi se vad dagen
har att bjuda på. Om det är fint väder blir det att vara ute, grilla och
njuta av ledigheten som varar framtill söndag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0