Middag

Större delen av dagen har jag spenderat i soffan framför filmen Isprinsessan.
Men jag har ändå fått lite nytta gjord, bland annat tvättat och gjort
matlådor. ;p


Dagens middag blev hemmagjorda inbakade pizzor, yummie! Det går
nästan lika snabbt att göra hemmagjorda pizzor som att köpa, det blir
i alla fall billigare. Jisses vad gott det var att göra dem inbakade, det
blev sådär fluffigt som det ska vara.  :) Så framöver blir det inbakade
pizzor när det vankas hembakade pizzor.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

De såg himla goda ut faktiskt :)

2011-03-13 @ 18:22:47
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0