Måndag

Gud så härligt att ha ett litet lov. Tur att jag och Kajsa blev klara med
hemtentan för en vecka sedan, då slipper vi tänka på pluggandet under
denna vecka.  :) Vi får passa på och njuta av de dagar som är kvar,
för nästa måndag börjar ett nytt moment.



Dagens planer är att snart se Våra bästa år. Sedan får vi se vad jag
sysselsätter mig med tills mamma kommer hem från jobbet. Under
eftermiddagen åker jag till svärföräldrarna i Bjumis eftersom jag och
älsklingen åker hem till Umeå imorgon. Så det blir att ta det lugnt
och mysa med katten idag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Den har varit kanon :]

2011-03-07 @ 11:32:29
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0