Måndag

Vanligtvis är helgerna över på söndagskvällen, men just denna vecka är
det inte så. Hela veckan kommer kännas som helg på sätt och vis
eftersom jag endast ska spendera tre timmar (max) där idag, och ynka
två timmar på torsdag. Tisdag, onsdag och fredag är jag ledig - inte fy skam.

Dagens planer är att åka till universitetet för att lyssna på en föreläsning
om psykisk ohälsa. Tror att det kan bli intressant, äntligen något som
inte har med politik eller regering att göra. Fast varför jag egentligen ska
dit och lyssna vet jag inte, eftersom jag i princip är klar med arbetet.
När jag kommer hem hade jag tänkt finslipa litegrann i fördjupnings-
arbetet, fixa det sista med referenslistan och sedan är det klart. Wiie! :)
Mer planer för dagen finns faktiskt inte förutom att det blir att se
Big brother (ja, vi lyckades få tag i avsnitten) och 112 - poliser.
Jag tror det blir en bra kväll. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0