Måndag

Denna skolvecka började med en sovmorgon till 09.00, inte helt fel!
Idag är det endast ett seminarium som står på schemat men min
basgrupp har seminariumet först klockan 13.15. Ska jag vara ärlig
så hade jag hellre haft på morgonen mellan 08.15 - 10.00. Jag tycker
det är så härligt när man börjar tidigt och slutar tidigt, då har man hela
dagen framför sig. När man börjar 13.15 kan man inte göra speciellt
mycket före, man blir som låst och går bara runt och väntar tills
man får åka iväg till universitetet. Men men.. Nästa seminarium har
lite bättre tid i alla fall.  :)



Mer planer för dagen är att snart bänka mig framför Våra bästa år.
Ska försöka få lite lunch i magen vid 11-tiden innan det är dags
att bege sig mot bussen. Kvällen kommer bli lugn och spenderas
i soffan eftersom min basgrupp inte ännu börjar med fördjupningsarbetet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0