Lördag

Igårkväll blev det att titta på två avsnitt av CSI Miami, och efter det blev
det godnatt för min del. Det är helt annorlunda på fredagar nu när jag
studerar på universitetet än när jag gick på högstadiet och gymnasiet.
Förut kunde jag vara vaken länge under fredagarna och lördagarna -
ibland lite för länge.. Men när jag började studera på universitetet
blev det helt annorlunda. Det är inte många fredagar och lördagar som
jag har lyckats hålla mig vaken till efter midnatt. Jag somnar gott oftast
redan vid 23-tiden, haha.  ;p

Men jag klagar inte över att jag somnade tidigt, då jag vaknade redan
08.00 idag. Äter frukost just nu, och ska väl snart sätta igång och plugga.
Känner mig faktiskt peppad eftersom jag vet att det är sista frågan som
ska besvaras, sedan är den uppgiften klar. Då är det "bara" fördjupnings-
arbetet och uppföljningen av det individuella samtalet kvar..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0