Lagboken

Snart är momentet "Socialt arbete och samhällets organisering" över.
Den 15 april startar juridikmomentet "Rätten i socialt arbete", och jag
ser faktiskt framemot det. Även fast det verkar vara galet mycket
att göra plus att det inte verkar vara särskilt lätt.. Jag har hört att
tentan på det momentet är bland de svårare på utbildningen.  ;/



Nu på morgonen har jag i alla fall beställt lagboken, dock inte den
blåa utan det blev den som är röd. Den var över 1 000 kronor billigare
plus att den är lättare att använda. Eftersom vi inte studerar på juristlinjen
behöver vi inte den blåa lagboken vilket jag är glad för. Om det hade
varit så hade det rykt över 2 000 kronor.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0