Intressant

Jag har hittat en hel del information om mitt delområde, och det är
riktigt intressant dessutom. Fast att det skulle vara ett intressant område
visste jag redan innan, det var ju därför jag valde det.  ;) Problemet är
bara att man ska skriva 3,5 - 4 sidor individuellt om sitt område..
Just nu känns det som att jag skulle vilja skriva 10 sidor för att allt viktigt
och intressant ska få plats. Dessutom ska vi använda 1,5 i radavstånd så
det kommer bli svårt att få allt viktigt på så lite plats.. ;p Vanligtvis brukar
det bli svårt att komma upp i sidantalet men denna gång blir det tvärtom -
svårt att begränsa sig.



All information är utvald i alla fall, så imorgon under eftermiddagen ska
jag börja skriva på min del till grupparbetet. Kan säga att det känns
galet skönt att inte ha tvång på sig att referera till kurslitteraturen.
Jag tycker inte alls att det passar in till själva arbetet, så för min del blir
det nog bara att referera till dokument, rapporter, utvärderingar, hemsidor.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0