Information

Dagens föreläsning gick inte så snabbt som jag hade önskat mig.
Men tur att jag kom till föreläsningen eftersom läraren talade
de två första timmarna om sådant som inte fanns med på powerpointen.
Så jag gjorde visst rätt val som gick på föreläsningen, hehe. ;p
Efter lunch träffade jag basgruppen och nu har vi bestämt ett
övergripande problem att skriva om samt gjort delproblem.



Nu hade jag tänkt dricka lite energidryck (i hopp om att bli piggare)
och försöka hitta någon information om mitt delområde. Det känns inte
så svårt, men det är alltid jobbigt innan man väl kommer igång.
Har jag tur och om jag är effektiv så kanske jag kan börja skriva
litegrann redan imorgon.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0