Hemma

Dagens föreläsning var bättre än de övriga denna vecka, så idag stannade
jag hela föreläsningen. Under en rast hann jag ringa till frisören också,
så redan imorgon har jag tid där.  :)

När jag kom hem möttes jag av matlukt eftersom älsklingen åt lunch.
Vilken timing jag hade, hihi. ;) Så nu är lunchen uppäten och jag ska
kika runt på nätet litegrann. Min hjärna har tagit helg, så denna dag
blir det inte mycket gjort. Men jag ska försöka hitta något intressant
till basgruppens fördjupningsarbete. Det blir problem att hitta sex
delproblem.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin



Hej Mia!



Här kommer mitt svar, på det du frågade i min blogg:



---> Mia:



Hej!



Ja, jag har två par. Ett par svarta som jag köpte för nästan tre år sen. Och ett par bruna som jag köpte för ungefär ett år sen.



Dom finns att köpa hos alla Optiker. Dom är av märket Polaroid. Kostar runt femhundra kronor. Nu finns det också lite mindre varianter än dom jag har. Men man måste ju prova sig fram med sina egna glasögon. Jag har provat mindre sorter, men dom passade inte över mina glasögon.



Jag tycker jättemycket om dom. Dom svarta har jag alltid i bilen, och använder så fort det är sol, både vinter och sommar. Dom bruna har jag inne och hemma och använder mest på sommaren när det är sol. I Thailand nu så hade jag dom jämt.



Dom kanske inte är direkt jättesnygga, men helt okej. Mycket bättre än såna som man hänger på. Lätt att ta på och av. Lite klumpiga kanske, men helt okej som sagt var. Så jag kan helt klart rekommendera dom.



(Och jag kopierar in det här svaret i din blogg, från min blogg)



:-D



2011-03-17 @ 16:09:42
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten! Här är länkar till två inlägg med mina glasögon!



http://bim.blogg.se/2008/july/dagens-shopping-080729-solglasogon.html



http://bim.blogg.se/2010/may/dagens-shopping-100501-solglasogon-bokst.html



2011-03-17 @ 16:11:44
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mia: Nej, jag tycker inte att det skaver bakom öronen. Men om jag har dom riktigt länge på mig, så kan det liksom bli lite tungt på näsan! ;-)

2011-03-17 @ 18:01:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0