Helg

Redan före 12 satte jag min fot innanför ytterdörren. Föreläsningen idag
var precis som alla andra, men denna gång var vi bara 30 stycken.
Haha, ja när det inte är särskilt intressant finns det så mycket annat
man kan göra (tillexempel räkna klasskamrater, spela tetris
och så vidare). ;)



Nu har jag i alla fall helg. Det känns riktigt skönt eftersom det inte blir
det minsta pluggande denna helg, wiie! En helt ledig helg som börjar med
ett besök hos frisören om drygt en timme, sedan blir det fredagsmys
för hela slanten. För att komma till frisörens hemsida klicka på bilden.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0