Grillsugen

Ute skiner solen, men det är inte särskilt varmt. Termometern visar
+11 grader (när solen ligger på), men det blåser galet mycket.
Så varmt är det inte..



Men jag är ändå riktigt sugen att grilla. När det är sportlov hör det till att
grilla korv, mackor med ost och dricka varm choklad. Ååh vad jag är
sugen på det. Under helgen lyckas jag och mamma kanske ta oss ned på
isen och ha en liten utflykt med grillad korv och varm macka, hihi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Jag längtar till sommaren då man brukar grilla och ha mysigt i solen. Åh!

- Gud så trevligt! :] Hoppas du hade det bra och att du får det ännu bättre hos din mamma :)

2011-03-04 @ 11:38:02
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Josefin

Nice blogg! =)

2011-03-04 @ 12:26:51
URL: http://lavendla.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Vilken härlig bild :O



SV: Hm, det är ungefär samma priser här som i Grekland, skulle jag säga, kanske något billigare men det beror helt på vad man köper för något. Shoppat har jag inte direkt gjort i Grekland men har hört att det finns en hel del godbitar :) Stränderna är underbara, i alla fall de flesta :D

2011-03-04 @ 17:03:04
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0