Fredagsmys

Nu är klockan snart 19.00 så det är dags att lägga undan allt som
har med skolarbeten att göra. Jag har suttit och arbetet med en
uppgift som ska lämnas in under veckan, och vet ni vad? Det är inte
så jobbigt, de två obligatoriska frågorna är avklarade. Sedan hann
jag svara på en av de valfria frågorna också. Sista frågan tar jag
imorgon, sedan är den uppgiften klar. Härligt! :)



Nej, nu ska jag hoppa i myskläderna och sätta mig i soffan tillsammans
med älsklingen. Det blir fredagsmys framför någon serie, jag skulle
gärna se CSI och Criminal minds - men det går nog att fixa.  :) 22.00
är det Big brother och sedan blir det nog godnatt för min del, jag känner
mig galet trött..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0