Effektiv

Jisses Amalia, vad jag har varit effektiv idag! Började morgonen med
att betala räkningar och beställa studentlitteratur samt lagboken.
Sedan hoppade jag in i duschen och därefter gick jag ned i tvättstugan.
Under tiden tvättmaskinerna snurrade passade jag på att plugga.
Så nu är jag klar med min del till fördjupningsarbetet, referenslista är
gjord och så även uppföljningen av individuella utvecklingsplanen.
Snacka om att vara effektiv.  ;)

Nu hade jag tänkt fortsätta vara effektiv. Allt tvättande är färdigt för
denna gång, men det finns en hel del disk som jag måste ta itu med.
Snart är det även dags för matlagning, men därefter sätter jag stopp
för min effektivitet. Resten av eftermiddagen och kvällen blir lugn.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0