Bjumis

Under eftermiddagen åkte jag till Bjumis, så har varit här drygt en timme.
Stannar här tills imorgon på morgonsidan, sedan bär det av hem till Umeå.

Vad som händer här under kvällen får vi se, inga planer alls. Jag vill se
Halvåtta hos mig och En unge i minuten (eller vad det heter), men tv:n
kommer vara upptagen eftersom svärföräldrarna alltid ser på nyheterna.
Så jag får sysselsätta mig med något annat helt enkelt.

Ska snart ut och kika hur det går för älsklingen med bilen.
Sedan blir det kanske en tur in till Kalix.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Låter som en rätt skön kväll ändå!

2011-03-07 @ 20:38:03
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0