Big brother

Åååh, vad arg jag blev igårkväll! Vi har följt Big Brother ända sedan
det startade i februari eftersom vi har haft tv11. Men det har alltid stått
"frivisning" under kanalens logga, så jag har förstått att det är något lurt
med det.

Igår när vi startade tv:n på kvällen då märkte vi att tv11 var borta.
Åååh! :( Våran frivisning av kanalen är alltså över, och istället har vi
fått en jäkla massa barnkanaler så som Disney channel, Playhouse
Cartoon och alla de andra. Jag vill inte ha barnkanaler - jag vill ha
tv11, haha. ;p



Om vi hade haft snabbare internet så hade det inte varit något
problem, då hade vi kunnat se Big brother på nätet. Men vårt snigel
bredband (mobilt bredband) går inte särskilt fort.. Ändå går det fortare
här än när jag använder det hos mamma. ;p Men det går inte tillräckligt
snabbt, så om man ska se ett videoklipp buffrar det längre tid än vad
klippet är. Vad ska jag nu göra varje kväll klockan 22.00? :(

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte ska ni vara utan kanal 11 mia. Vi har ju kanal 11 och det är ju en gratis kanal.

2011-03-26 @ 11:11:55
URL: http://imissingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0