Vin Diesel



Ni som följer bloggen troget vet att Vin Diesel är en stor favorit hos mig.
Han har verkligen allt! Utseendet, rösten och den där tuffheten som
behövs i vissa filmer. Behöver jag säga att jag gillar Fast and furious-
filmerna som han medverkar i? ;)

Vin Diesel har alltid varit favoritskådespelaren i mina ögon, och jag
tror ni förstår varför. Han och Mikael Persbrant är verkligen riktiga
läckerbitar trots att de redan är över 40 år. Men ska jag va ärlig så
slår Vin Diesel alla - till och med Chad Michael Murray. ;) Ja, jag tror
inte jag behöver förklara mer att Vin Diesel är favoriten hos mig, haha.



Den här dagen är kopplad till Vin Diesel en hel del. Men varför får ni
veta lite senare under kvällen.. Jag håller på det en stund till. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0