Umeå

Imorse avgick bussen mot Umeå redan 08.42. Bussresan var ändå inte
så hemsk tråkig som jag hade trott att den skulle vara. Ett plus är ju
att jag tycker om att åka bil/buss, då är en sex timmars bussresa inte
så jobbig.  :) Efter att vi passerat Piteå var det väldigt få resenär på
bussen, himla lugnt och skönt större delen av resan alltså.  :)



Strax efter klockan 15.00 klev jag av på Umeå busstation. Härligt att
vara hemma igen även fast jag hade det trevligt hos mamma.
När jag klev av bussen höll jag på att få en chock, det var riktigt kvavt
ute. Kokhett! Sommarvärmen har visst kommit hit till Umeå..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Vad mumsigt med jordgubbar!

2011-06-08 @ 23:14:48
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0