Torsdag

Ute är det alldeles grått och tråkigt väder men det spelar ingen roll,
jag är ändå glad. Idag kommer det bli en bra dag, det känner jag
på mig. Har en massa saker att se framemot: Första lediga dagen
på sommarlovet, god mat till middag och att åka till Seskis.  :)

Jag hade tänkt ta en rejäl sovmorgon idag men som alltid när jag
planerar det vaknar jag istället galet tidigt och är pigg. Min pigghet
resulterade i att jag var klarvaken redan 08.00. Idag hade jag tänkt
vara helt ledig och inte göra något, men det blir inte riktigt så..
Måste städa litegrann och packa det sista inför kvällens resa, men
resten av dagen tänker jag vara ledig och göra det som faller mig
in. Det här blir en bra dag! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0