Torsdag

Jag tror aldrig det har varit så skönt att sova i egen säng som igårkväll, haha.
När jag kom hem och hade packat upp väskan bänkade jag mig framför
Rederiet. Det fanns ingen ork till något annat eftersom det var sjukt varmt
ute. Vid 21-tiden när älsklingen kom från jobbet åkte vi och handlade, så vi
var inte hemma förrän vid 22-tiden och då var det dags att stupa i säng.  :)



Denna torsdag kommer bli galet varm insåg jag när jag vaknade.
Redan 07.30 var det +20 grader i skuggan och närmare +30 grader i solen.
Jag kommer smälta bort! Förmiddagen spenderar jag på stan och
vad som händer under eftermiddagen får vi se. Förhoppningsvis hinner
jag hem innan solen försvinner från balkongen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0