Tisdag

Gårdagen spenderade jag i soffan tillsammans med en bra bok i
handen, det var inte helt fel. Kvällen slutade vid 01-tiden efter att
ha sett både CSI NY, NCIS och Criminal Minds. Det blev alltså några
timmars kriminalserietittande, en favorit på kvällskvisten.  :)



Denna dag kommer jag också spendera tillsammans med boken
Predikanten eftersom vädret inte är perfekt där ute. Det blåser
rätt mycket och kombinerat med mensvärk är det ingen höjdare
att då sitta ute och sola.  ;p Hade velat vara hemma i Umeå denna dag,
fick nyss höra av älsklingen att vi hade galet varmt på balkongen.  :)
Apropå Umeå, måste packa ihop mina saker idag eftersom jag åker
hemåt tidigt imorgon. Morgondagen kommer jag spendera på bussen
i närmare sju timmar, då kan det gärna få vara grått och mulet väder. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0