Tisdag

Gårdagens väder var grått och tråkigt hela dagen men regnet lyckades
hålla sig borta i alla fall. Idag är det inte heller särskilt fint väder, inget
solande för min del alltså. Men då kan jag städa lägenheten grundligt
utan att behöva ha dåligt samvete, haha.



Ja, planen för idag är alltså att göra en grundlig städning här hemma
som innefattar både dammsugning och dammtorkande. Kommer vara
borta några dagar och när vi kommer hem efter midsommar måste
det vara städat och fint, mycket roligare att komma hem då.  :)
Men mer planer än städning har jag inte på dagens schema. Eller ja,
det har jag väl - Rederiet ska jag självfallet titta på, haha. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0