Tentaresultat

Jag har haft sommarlov redan tjugo dagar, men det har funnits en sten
som tyngt mig i bröstet dessa dagar. Klassen skrev ju en juridiktenta
den 1/6, dagen då vi fick sommarlov, och det tentaresultatet har jag
varit lite nervös över.. Idag kunde man läsa resultatet på universitetets
hemsida, och jag blev glatt överraskad.



Jag kände mig lite orolig över tentan, visste inte riktigt om jag skulle klara
det även fast det kändes hyffsat okej när jag skrivit färdigt. Men det visade
sig att jag klarade tentan riktigt bra - VG!! Högsta betyg alltså.  ;)
Inte bara högsta betyg på juridiktentan, utan även på hela momentet
och dessutom på hela kursen för termin 2.  ;) Nu ska jag leva på
detta besked resten av sommarlovet! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Oj, vad härligt! Grattis!

2011-06-20 @ 20:27:47
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0