Städat



Den här morgonen har bjudit på en välbehövlig städning av lägenheten.
Nu är det skinande rent här efter att jag både har dammsugit,
dammtorkat samt skurat. Så nu är det rent och fint när vi kommer hem
från norrbotten under nästa vecka.  :)

Nu hade jag tänkt få lite lunch i magen och sedan ska jag slå på ett
avsnitt av Rederiet. Känner att det blir en mysdag framför tv:n idag
för det är ju så spännande med Rederiet just nu, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Härligt att ha det rent och städat!

2011-06-21 @ 15:27:23
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0