Söndag

Igårkväll blev det att se Fast five, så som jag längtat efter det. Kvalitén
var väl inte den bästa men filmen var ändå riktigt bra. Vad annars
när Vin Diesel är med? :) Kom i säng kring 23.30-tiden så vaknade upp
imorse redan 08.00.

Under morgonen har jag fått i mig frukost samt hunnit göra mina
"måsten" på nätet. Har även hunnit med att beställa ett presentkort,
perfekt till midsommarveckan då vi åker norrut igen. Idag blir det inte
heller något solande, detta för att solen gömmer sig bakom lite moln
och sedan blåser det ute. På ett sätt är det bra att det inte blir något
solande för min överkropp behöver verkligen vila från solen.  ;p
Istället ska jag och älsklingen besöka några affärer men det blir först om
drygt tre timmar när de öppnar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Det låter som en bra plan för dagen!

2011-06-12 @ 12:00:04
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0