Sommarlov

Efter lite mer än tre timmars tentaskrivande gick jag ut från IKSU med ett
leende på läpparna. Juridiktentan är över och jag tror att det kan ha gått
vägen, det kändes som att det gick hyffsat okej i alla fall. Så nu hoppas
jag på ett godkänt.  :) Men leendet på mina läppar var inte där på grund
av tentan, utan det var för att jag precis fått sommarlov, wiiie. :)



Termin två på Socionomprogrammet är alltså över. Endast fem terminer
som återstår innan jag har min efterlängtade Socionomexamen.
Den här terminen har varit blandad, det har varit både roligt, otroligt
tråkigt, lugnt och väldigt stressigt.. Det har gått lite upp och ned med
andra ord. Men nu har jag avklarat termin två och får njuta av sommarlov
i tre månader!! :) Hur härligt låter inte det? Lovely.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0