Shopping

Redan vid 10-tiden var jag inne i stan för att uträtta lite ärenden.
När jag sedan var klar bestämde jag mig för att kika runt bland
affärerna eftersom jag var på jakt efter jeansshorts. Hittade ett par
riktigt fina inne på Bikbok men dessvärre i alldeles för stor storlek,
min storlek var slut. Men jag kom inte tomhänt ut från Bikbok,
lyckades få med mig en tunnare tröja för endast 75 kronor
eftersom det var rea.  :) Inne på H&M fick jag tag i ett par jeansshorts
som säkerligen kommer användas flitigt i sommar.

Det var tre mycket bra timmar på stan idag. Skönt att vandra omkring
och titta in i affärer utan att behöva trängas. Jag kom hem med två
klädesplagg plus att jag fick uträttat ett ärende, vilken bra dag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0