Schema

Detta blir vårterminens sista "Schema"-inlägg eftersom att jag får sommarlov
efter denna dag. Så nästa uppdatering i denna kategori kommer först i
september, tre månader kvar.

 

09.00 ska jag och närmare hundra andra socionomer, mina klasskompisar,
skriva salstenta. Idag avslutas momentet "Rätten i socialt arbete" så det
blir en juridiktenta. Jag känner mig nervös inför vad som komma skall
eftersom att de gamla tentorna som jag tränat på inte alls varit lik varandra.
Det känns som att vad som helst kan dyka upp, och sedan är jag rädd för
att missförstå texten och ange helt fel paragrafer eller liknande saker.
Sedan känns det inte så jättebra att salstentan blev på IKSU, det var ingen
höjdare i höstas att skriva tenta i en innebandyhall. Min koncentration var
inte alls bra eftersom allt hördes så tydligt när man satt i en stor sporthall,
men men..

 

Jag ska göra mitt bästa idag, håller verkligen mina tummar och tår
för att jag klarar denna tenta. Om inte annat så får jag glädjas åt att
jag har sommarlov efter klockan 15.00.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0