Rederiet

Efter några timmars solande fick det vara nog då mina överarmar
blev brända. Så eftermiddagen har jag spenderat framför
några avsnitt av Rederiet.  :) Har fått tag i alla 20 säsonger av
tv-serien, så har en hel del att se nu.. ;) Finns ju närmare trehundra
avsnitt och jag har bara hunnit till avsnitt 20.  Sommaren är räddad, haha.



Nu ska jag fortsätta kika på några avsnitt av Rederiet, sedan kommer
älsklingen hem från jobbet och då blir det fredagsmys. Skönt att han är
ledig hela helgen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Hehe, ja det finns helt sjukt många avsnitt av den serien faktiskt ;p

2011-06-10 @ 23:31:44
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0