Onsdag

Den här dagen kommer skilja sig från veckans tidigare dagar.
Idag blir det inget slappande framför tv:n utan denna dag kommer jag
ha fullt upp, från morgon till kväll. Det är en hel del som ska fixas
innan vi under kvällen rullar norrut.



Frukosten har jag redan fått i mig, så nu hade jag tänkt kika runt lite
här på nätet. Sedan är det dags att duscha, noppa ögonbrynen,
rensa kylen, diska och så vidare. Jag kommer ha fullt upp hela dagen
helt enkelt, men någon avsnitt av Rederiet ska jag nog lyckas tränga in. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

ha en bra dag :D

2011-06-22 @ 10:15:13
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0