Onsdag

Den här morgonen började väl inte precis på bästa tänkbara sätt.
När jag vaknade vid 06.30 för att säga hejdå åt älsklingen kände jag
att huvudet bankade och det kändes som att jag var påväg att få ett
migränanfall. Tog en huvudvärkstablett och lyckades sedan somna om.
Vaknade sedan vid 09-tiden för att äta frukost, fortfarande huvudvärk
och illamående.. Så gick och la mig återigen för att sova och försöka
få bort huvudvärken/migränen.



Har alldeles nyligen vaknat och nu känner jag inte av huvudvärken alls.
Så jag lyckades nog stoppa den i tid denna gång. Vanligtvis brukar jag
inte ta huvudvärkstabletter och när jag väl tar en så hjälper den inte
eftersom huvudvärken då hunnit bli för stark. Men nu mår jag bättre,
fast har ändå tänkt ta det lugnt för känner mig inte särskilt pigg ändå.
Nå ja, ska försöka starta dagen med ett avsnitt av Våra bästa år och
sedan försöka få lunch i magen för lyckades inte få i mig särskilt mycket
till frukost..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0