Myskväll

Dagen blev faktiskt bara bättre och bättre efter att jag vaknat vid 10-tiden.
Visserligen var det ingen sol ute, men huvudvärken har hållt sig borta hela
dagen vilket har varit otroligt skönt.  :) Dagen har jag spenderat i soffan
framför några avsnitt av både Vänner, Gossip girl och Unga mödrar,
lugnt och skönt.  :)

Nu sitter jag i soffan och myser, har nyligen klivit ut ur duschen.
Ser just nu Vänner medan älsklingen sitter vid andra datorn och ser någon
film. Kvällen kommer helt enkelt gå i slöandets tecken.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0