Lördag

Midsommarafton 2011 bjöd på både regn, solsken och ett bröllop.
Älsklingens bror gifte sig och både han och Ulrika var riktigt tjusiga! :)
Det blev ett lite annorlunda midsommarfirande än vad jag är van
vid, har aldrig förut varit på midsommarbröllop. Men vem vet, det
kanske blir fler gånger.  :) Bilder från bröllopet kommer inte in förrän
jag vet om brudparet tycker det är okej.

Den här lördagen bjuder på solsken, härligt att få se lite sol eftersom
de senaste dagarna har varit rätt gråa. Senare under dagen ska jag
åka hem till mamma och spendera två nätter där. Om jag minns rätt
så ska vi fira lite midsommar där också och då står grillat på menyn.
Mumsigt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0