Lördag



Imorse var jag verkligen uppe med tuppen. Jag försökte somna om ett
x-antal gånger men tillslut gav jag upp och klev upp redan 07.40.
Inte för att jag klagar, det är skönt att kliva upp tidigt men en halvtimme
till hade jag gärna sovit.  ;p

Morgonen har spenderats på bästa möjliga sätt med frukost framför tv:n.
Två avsnitt av både Nanny och Miami Ink är avklarade, men det lär
bli fler eftersom vädret inte är någon höjdare. Jag hade tänkt sitta ute
och sola men det blåser sjukt mycket så det blir inget. Istället ska jag
sitta ihopkurad i soffan och se tv-serier samt läsa i en bra bok.
Det låter inte alls så pjåkigt.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0