Lördag

Det är inte varje lördag som jag vaknar 07.30. Varför jag har gjort det
idag ska jag tyvärr inte berätta, hehe. Hela dagen kommer bli hemlighets-
full, i alla fall nu under dagen. Men så småningom kommer ni få veta vad
det är för överraskning och hemlighet, det kommer självklart komma ut
här på bloggen - inom en snar framtid.. :)



För övrigt då? Det kliar fruktansvärt på bröstet efter mitt solande igår.
Jag är röd som en kräfta och i ansiktet ser jag ut som Rudolf med
röda mulen, haha. Näsan är sjukt röd.. Men jag ska inte klaga, idag är
det återigen fint väder och kokhett ute. Hoppas detta väder håller i sig
större delen av sommaren, vore fantastiskt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0