Jeansshorts



Igår när jag klev av bussen slog det mig att jag behöver inhandla
ett par jeansshorts till sommaren. När jag gick från busstation till
vasaplan såg jag att i princip alla, då menar jag verkligen alla,
hade jeansshorts på sig.  Själv äger jag inte ens ett par jeansshorts
för tillfället, men det ska det bli ändring på. Jag kan ju inte glida runt
i svarta träningsbyxor hela sommaren, haha.  ;p

Så idag när jag ska strosa runt på stan ska jag spana efter ett par
jeansshorts. Förhoppningsvis hittar jag några fina för en billig peng.
Sedan hade jag tänkt kika på lite andra kläder om jag har ork,
tror det kommer vara galet varmt inne på galleriorna.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Vad härligt! Passa på att verkligen njuta av ledigheten då:) Har du någon resa eller något inplanerad?



Gick också och köpte mig ett par jeansshorts idag, hoppas du hittade ett fint par!

2011-06-09 @ 15:41:51
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0