Haparanda

Dagen har bjudit på en biltur till Haparanda. Jag och mamma besökte
både ÖoB och Djurmagazinet för att titta på lite saker. Vi kom hem med
mer saker än planerat, men så blir det ju oftast.  ;p



Middagen är just äten så nu passar jag på att vila en stund innan
vi ska iväg igen. Under eftermiddagen ska vi på besök till kusinvitamin
för att hälsa på en stund. Sedan får vi se vad som händer under
kvällen, ingenting är planerat förutom Big Brother-finalen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Hihi, så söt misse!

2011-06-05 @ 21:34:58
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0