Fredag

Igår blev det ingen vidare uppdatering på kvällskvisten, detta eftersom
hela kvällen spenderades i bilen. Vid 18-tiden åkte vi hemifrån och strax
före 22-tiden var vi i Bjumis. Men det var skönt att åka under kvällen på
ett sätt för det var inte alls lika mycket trafik.  :) Kom till mamma vid 22.30
så det blev ganska direkt att hoppa i säng och sova. Skönt att mamma äntligen
är hemma efter tre veckors sjukhusvistelse!  :)



Dagens planer är att åka till Haparanda och uträtta några ärenden. Sedan
har jag ingenting mer planerat, får helt enkelt se vad som händer.
Nu när det är sommarlov behöver man inga planer, det bästa är att ta dagen
som den kommer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken fin bild på dig! :D

Har ni också solsken o varmt idag? här är de nog 20 grader redan, sköönt! :D SOMMAR!

2011-06-03 @ 10:24:27
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: rosanne

HAHAHa gissa vem jag träffade i onsdas i seskis??? :D

2011-06-03 @ 10:56:10
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0