Fredag

Som förra inlägget lyder - Glad midsommar! :)
Det blev få timmars sömn inatt, kom i säng först vid 03-tiden
och vaknade vid 09.30. Men jag känner mig inte trött och
det är huvudsaken, idag finns det ingen tid till att vara trött.



Har precis fixat mig färdig med smink, klädsel och håret.
Om två timmar befinner vi oss i Kalix kyrka för att medverka
vid älsklingens brors bröllop. Ser framemot dagen, jag hoppas
att det blir en rolig dag vilket jag inte tvivlar på.  :) Det blir roligt
att fira midsommar på ett annorlunda sätt, i år är jag inte på
Seskis och besöker midsommarfirandet där utan istället på bröllop.
Ni kanske får en uppdatering ikväll/natt beroende på tid och ork.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

min bror och hans sambo har också varit på bröllop idag :)

2011-06-24 @ 19:08:16
URL: http://mariekrook.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det är okej om det är vettiga bilder men helst inte några på våra vänner eller familjemedlemmar

2011-06-25 @ 15:36:10
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0