Fredag

Nu först kommer dagens första inlägg. Morgonen började redan 08.00
för min del, och det var inte alls jobbigt att kliva upp när jag såg
solen skina. Redan 08.00 var det +25 grader ute och under dagen har
temperaturen stigit ytterligare, härligt.  :)

Som ni kanske förstår av den sena uppdateringen har jag spenderat
morgonen och förmiddagen på balkongen. Närmare fem timmars solande
har det blivit och jag har även lyckats läsa ut boken Predikanten av
Camilla Läckberg.  :) Nu har dock solen försvunnit från balkongen så
jag ska passa på att diska, måla naglarna och sånt där innan det är
dags att ta tag i matlagningen under eftermiddagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0