Fotboll

Dagen har bjudit på läsning samt middagsbjudning hos mommo.
Jag tycker att dagen har sprungit iväg, det känns som att man
inte har hunnit göra någonting.



Just nu sitter jag och väntar att fotbolls-EM ska börja om tio
minuter. Som ni vet så är jag inget stort fan av fotboll,
men när Sverige spelar kan jag faktiskt se. Så ikväll sitter jag
bänkad framför tv:n för att se Sverige spela mot Finland.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hääärligt att det kändes bra med tentan! Får du ha något ledigt nu? När får du reda på resultatet? Kramkram

2011-06-07 @ 20:55:44
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0