Diesel

Den här dagen har jag väntat på länge. Jag är nöjd över
att jag har lyckats hålla det hemligt i bloggen så pass länge, men
nu är det dags att avslöja en sak.



Låt mig presentera vår nya familjemedlem - Diesel! :) <3
Nu kanske ni förstår varför det blev ett inlägg om Vin Diesel tidigare
idag, hihi. Tänkte berätta mer om Diesel och allt imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Haha jodå låt det växa du passar ju i långt! :) vad kul med såndär liten kisse misse! ;)

2011-06-27 @ 21:29:33
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0