Big brother

Igårkväll visades Big Brother-finalen mellan 21.00-23.00, och självklart
satt jag bänkad framför tv:n här hos mamma. Jag tyckte faktiskt det var
en rätt bra sändning när Gry pratade med de gamla deltagarna, artister
som uppträdde och så vidare. Blev grymt chockad över att Martin åkte
ut först av de tre finalisterna, jag trodde att han skulle kamma hem
vinsten. Men för mig var det bra att han åkte ut eftersom Simon var min
favorit.  :)



Vinnaren av Big Brother 2011 blev Simon Danielsson från Umeå.
Jippie! :) Min favorit sedan dag ett, så det var superbra att han vann -
han var en värdig vinnare. Hade gärna velat vara igår på AllStar i Umeå
för att se finalen där, har hört att det var mycket folk där och hejjat på honom.
Nej, det var helt rätt person som vann, så jag är nöjd. Men vad ska man nu
fördriva kvällarna med när Big Brother är över? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0