Bakat

Natten har inte gett många timmars sömn men trots det var jag morgonpigg
imorse och klev upp redan vid 08.30. Redan efter två timmar hade jag
fått i mig frukost, fixat till mig samt fixat en framtida sak.  :) Förmiddagen
har också bjudit på bakning, det var ett tag sedan. Idag blev det att
baka kladdiga chokladkakor, yummie! :)



Nu ska jag hacka grönsaker och göra en vitlöksdressing, sedan är det
nästan dags att äta eftersom vi ska iväg under eftermiddagen. Ute blåser
det nästan orkan, det är tromber både här i norrbotten och hemma i
västerbotten. Så jag ser inte framemot att köra över broarna denna dag..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

Var ganska kul faktist! :-)

2011-06-04 @ 12:54:28
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: rosanne

Skulle du titta på balen idag? :) isåfall kanske vi ses där! :)

2011-06-04 @ 14:20:22
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0