Torsdag



Igårkväll blev det filmkväll här hemma i min ensamhet.
The town, The next three days, CSI Miami och Criminal minds
avverkade jag igårkväll. Första filmen var jättebra medans
den andra inte alls var så bra som jag fått höra. Men men..

Solen visar sig idag igen och det ser inte ut att blåsa alls,
så funderar på att snart sätta mig ute och sola. Tvättstugan kallar
klockan 12.00 så eftermiddagen är räddad, kommer ha något att
göra i flera timmar. Vad kvällen bjuder på är oklart, älsklingen är
ledig idag igen så vi får se vad som händer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 03:33:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0