Söndag

Älsklingen jobbade hela kvällen igår och större delen av natten också
så jag och mamma var ensamma här hemma. Fördrev tiden genom
att se på Sommarkrysset och några avsnitt av Rederiet.  Vid 01-tiden
somnade jag tillsammans med Diesel i sängen men vaknade vid 03-tiden
när älsklingen kom hem från jobbet.



Sitter just nu här och fördriver lite tid. Hade tänkt sola idag men det
blåser galet mycket ute och solen vill inte visa sig så får helt enkelt
sysselsätta mig med något annat. Funderar på att läsa en bok men
först och främst ska jag fixa mig i ordning så jag är redo att möta dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Guuud så liten o söt :)

2011-07-03 @ 13:00:16
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0